Общината влезе в ТОП 5 за най-скъпа обществена поръчка на седмицата

В ТОП 5 на най-скъпите обществени поръчки у нас, обявени през миналата седмица, е и тази на Община Казанлък за санирането на сгради в града за близо 11 милиона лева. Класацията е на електронното издание „Капитал“.

 

На трето място е поръчката за 10.8 млн. лв. за изпълнение на инженеринг – проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в Града на розите, както вече писа Пресс ТВ. Разделена на 16 обособени позиции, като оферти могат да се подават само за една. Изпълнителите ще изготвят работни проекти и ще изпълнят всички задължителни мерки, предписани в техническия паспорт и енергийното обследване. Срокът за изпълнение е 195 дни. Участниците трябва да представят списък на строителството, изпълнено през последните пет години. Те трябва да са изпълнили минимум два обекта, еднакви или сходни с предмета на поръчката: СМР по полагане на хидро- и топлоизолация и поставяне на дограма на сгради. Оферти могат да се подават до 28 март 2016 г. Пресс ТВ първа съобщи, че сред 16-тте сгради за саниране не е ромския блок. „Кармен“ отпадна, защото състоянието му било потресаващо, според фирмата, извършила конструктивното обследване. Половин милион лева струва на данъкоплатеца това очевидно заключение.

В класацията на „Капитал“ на първо място е поставена поръчката за доставка на ваксини за 28.7 млн. лв.

Министерството на здравеопазването обяви поръчка за доставка на ваксини за задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика и технически средства за приложението им за 2016 г. Тя е разделена на осем обособени позиции с предмети, както следва: срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б до 121 хил. комплекта; срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б до 214.5 хил. комплекта; срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит до 145 хил. комплекта; срещу бяс до 15 хил. комплекта; срещу коремен тиф до 1000 комплекта; доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска до 150 дози; серум противоантраксен до 100 дози; серум противоботулинов до 100 дози. Оферти могат да се подават за една или за повече позиции. Участниците трябва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия, както и да нямат регистрирани данни в Изпълнителната агенция за лекарствата и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години съгласно предоставена от ИАЛ информация. Крайният срок за изпълнение е 29 март 2016 г.

На втора позиция е класирана поръчката за Оператор за регионална система за отпадъците, Стара Загора за 17.1 млн. лв.

Община Стара Загора обяви поръчка за избор на оператор за експлоатация и стопанисване на регионална система за управление на отпадъците в региона за общините Стара Загора, Казанлък, Гълъбово, Гурково, Братя Даскалови, Мъглиж, Николаево, Опан, Твърдица, Чирпан, Павел баня и Раднево. Системата се състои от: Регионален център за управление на отпадъците Стара Загора с клетка №1 на депо за неопасни отпадъци, инсталация за предварително сепариране на отпадъци, инсталация за компостиране, общински събирателен център и три претоварни станции – ПС Казанлък, ПС Гурково и ПС Гълъбово. Дейностите, включени в поръчката, са: приемане на отпадъци; предварително третиране чрез сепариране; отделяне и изпращане за оползотворяване на модифицирано гориво от отпадъци; оползотворяване чрез компостиране на зелени отпадъци; оползотворяване чрез компостиране на хранителни и биоразградими отпадъци; депониране на отпадъци в клетка №1 и др. Участниците в процедурата следва да имат на разположение за срока на изпълнение на поръчката финансов ресурс в размер не по-малко от 1 млн. лв. Те следва да са изпълнили/изпълняват през последните три години минимум две услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка: услуги по опериране на депа, които включват пробутване, разстилане и уплътняване на отпадъци; приемане и предварително третиране на смесени битови отпадъци; компостиране. Оферти се приемат до 23 март 2016 г.



Доставка на инкубатори и друга апаратура за МЗ за 10.1 млн. лв. е на четвърто място

Министерството на здравеопазването обяви поръчка за закупуване на оборудване по предварително дефиниран проект №4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм и Финансовия механизъм на Европейската икономическо пространство. Обществената поръчка се състои от 7 позиции: №1 „Доставка на инкубатори за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло, инкубатори за интензивна грижа за новородени и недоносени деца, инкубатори за специални грижи за новородени и транспортни инкубатори с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца“; №2 „Доставка на апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца, апарати за механична вентилация за новородени деца, апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло и апарати за постоянно положително налягане в дихателните пътища; №3 „Доставка на инфузионни помпи, монитори за основни жизнени функции с пулсоксиметър, дефибрилатори и ЕКГ апарати“; №4 „Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“;  №5 „Доставка на рентгенови преносими апарати и мобилни ултразвукови апарати“; №6 „Доставка на лампи за фототерапия и лампи за интензивна фототерапия (360 градуса)“; №7 „Доставка на ултразвукова апаратура 2D и ултразвукова апаратура 3D“. Оферти могат да се подават за една или за повече позиции. Участникът трябва да притежава съответните сертификати за качество, разрешение за търговия на едро с медицински изделия. В случай че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя или от упълномощен представител на производителя за право на представителство и търговия на територията на България; 6. Кандидатът следва да осигури минимум трима сервизни инженери, преминали курс на обучение при производителя, за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура и др. Срокът за подаване на оферти е 28 март 2016 г.

Пета позиция „Капитал“ отрежда на поръчката за Охрана на ел. табла и други обекти на ЧЕЗ за 8.8 млн. лв.

„ЧЕЗ разпределение България“ АД обяви поръчка за денонощна физическа охрана и охрана със СОТ на електромерни табла, трафопостове и прилежащата електроразпределителна мрежа на дружеството с цел поддържане на загубите на ел. енергия в охраняваните обекти до 8% за отчетен период. Дружеството ще сключи рамковото споразумение с максимум 5 потенциални изпълнителя за срок от 4 години. Участниците трябва да предоставят заверено копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност, заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа по BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен), декларация за средногодишния брой на работниците и служителите, наети на трудови договори през 2013, 2014 и 2015 г. Всеки участник следва да има среден годишен брой не по-малко от 200 наети лица на трудов договор за всяка една от посочените три календарни години. Оферти се приемат до 11 април 2016 г.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram