Кампанията „Чети във влака“ се разраства

БДЖ съвместно с български издателства стартира кампанията в края на месец юли 2019 г., като тя цели да стимулира четенето на книги от български автори по време на пътуване. Клиентите на БДЖ, които притежават смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на „Чети във влака“. Много книги обаче може да бъдат прочетени и по традиционния начин, тъй като са качени като текстове и са достъпни до повече хора и възрасти. Читателите имат възможност да избират в няколко категории – произведения за деца, проза, алманаси, поезия, аудио книги, книги-игри и разходка с влак.

Кампанията продължава да се радва на голям интерес и в летните месеци на 2023-та, когато движението по влаковете е също толкова натоварено. Виртуалната библиотека на „Чети във влака“ е отворена за нови попълнения целогодишно.

Повече за инициативата и избора на книги вижте на страницата на железниците.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram