В община Мъглиж продължава предоставянето на социалната услуга „Личен асистент“. Реализацията й е в рамките на проекта „Нови възможности за грижа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и в съответствие с Партньорско споразумение, подписано между Община Мъглиж и Агенция за социално подпомагане.
Предоставянето на социалната услуга е с продължителност девет месеца, считано от 29.05.2015 г. до 29.02.2016 г. включително. Потребители на услугата „Личен асистент” са хора с увреждания или с невъзможност за самообслужване, хора над 65 години с невъзможност за самообслужване, семейства на деца с увреждания и самотно живеещи тежко болни хора. През месец септември е проведено поддържащо обучение на назначените лични асистенти от служител на Дирекция „Социално подпомагане” гр. Мъглиж.
Предоставянето на социалната услуга е с продължителност девет месеца, считано от 29.05.2015 г. до 29.02.2016 г. включително.
В резултат от изпълнението на дейностите по проект „Нови възможности за грижа“ е подобрен достъпът не само до основни социални, но и до здравни услуги и е постигната независимост и социална интеграция на хората с увреждания и възрастните хора за едно по-добро качество на живот.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram