Facebook обяви нова услуга, която ще влезе в пряка конкуренция с YouTube.
В публикация в своя блог социалната мрежа обяви нов начин за гледане на клипове във Facebook, носещ името Watch.
При все че в последно време се говори, че социалната мрежа ще продуцира свои собствени предавания, Watch прилича по-скоро на платформата на Google за видеосподеляне YouTube, пише CNBC.
Новата услуга позволява на потребителите да откриват клипове по-лесно извън своя нюзфийд, като освен това те могат да създават и свой Watchlist с клипове в него.
Потребителите ще могат да следват видеа, публикувани от техните любими артисти, браднове или организации, подобно на системата на YouTube.
Първоначално новата услуга ще бъде достъпна до ограничен брой потребители и създатели на клипове в САЩ. Засега Facebook не съобщава някакви конкретни дати за пускане на Watch на масовия пазар.
Освен това Facebook ще дава 55% от приходите, идващи от реклами, на създателите на клипове специално за платформата на Марк Закърбърг.
Преди време оперативният директор на Facebook Шерил Сандбърг сподели пред CNBC, че компанията прави някои инвестиции в посока създаването на епизодично съдържание.
profit.bg
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram