EVN сигнализира за телефонни измами с техни мними служители

EVN България предупреждава отново своите клиенти да бъдат бдителни за измами от мними служители на дружеството

 

EVN България информира за постъпил сигнал от клиент от гр. Пазарджик, че на 14.06.2015 г. е получил телефонно обаждане от неизвестно лице, представило се за сътрудник на EVN България. Обаждането е било от скрит телефонен номер. Неизвестното лице е поискало от клиента номер на електромер с цел отстраняване на възникнала повреда. При последващо обаждане мнимият служител информира клиента, че при извършване на техническите дейности  близък роднина на клиента е попаднал под напрежение и съответно той трябва да заплати сума за спешното му лечение.

 

След сигнал от клиента в дружеството и извършена проверка от EVN България е установено, че телефонното обаждане до клиента не е от служител на дружеството, както и че не е имало възникнала повреда. По случая дружеството е информирало МВР.

 

С цел отново да защити своите клиенти EVN България уточнява, че при телефонен разговор с клиенти сътрудниците на дружеството не използват скрити телефонни номера, както и че винаги се представят с име и фамилия. Всеки клиент може да извърши проверка за съответния сътрудник по име, фамилия и телефонен номер в денонощния телефонен център на дружеството на тел. 0700 1 7777.

 

В допълнение EVN България напомня, че събиране на дължими суми за консумирана енергия или за технически услуги никога не се извършва в брой и на място от техници или отчетници на дружеството.

EVN България съветва клиентите при всяко съмнение да сигнализират на денонощна телефонна линия 0700 1 7777.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram