40 учители и ученици от професионални гимназии от София и страната, заедно с доброволци от Хюндай България се събраха на 24 март 2015г., в шоурума на Хюндай в София, за провеждането на мастер клас. Дискутираха се и се предложиха добри подходи за обучението на младежите, необходими за придобиването на научни, технологични, инженерни и математически умения (т.нар. STEM умения) по професии в автомобилната индустрия. Събитието е част от календара на програмата „Умения за бъдещето“.
Тази година Професионална гимназия по транспорт и транспортен мениджмънт – Казанлък се включи с два отбора изградени от учител, ментор и по трима ученици на специалностите: „Автотранспортна техника“, „Експлоатация на автомобилния транспорт“ и „Електрообзавеждане на транспортна техника“ в националното състезание, което е с подкрепата на Хюндай България. В рамките на програмата „Умения за бъдещето“, отборите участваха, със създаден продукт, обвързана с автомобилната индустрия и нейните нужди, като накрая се изработва прототип на продукта. Подкрепени от ментори на Хюндай, и на Джуниър Ачийвмънт България, учениците се запознаха по-подробно с функционирането на пазарната икономика и предприемачеството, с цел доброто реализиране на идеите си. Жури от представители на бизнеса, ще оцени бизнес -проектите и работата на екипите в края на месец май и отборът победител от България, ще участва на Европейския финал на инициативата, през юни 2015г. в Прага, Чехия.
По време на проведения мастер клас в шоурума Савина Константинова, изпълнителен директор на IND Commerce, представи новостите в предлагането и продажбите на автомобили в света и ключовите умения, които са необходими за успешна реализация на Хюндай България. Работата с младите креативно мислещи ученици и техните учителите е възможност да се открият нови иновационни идеи за развитието на автомобилния бизнес и предлаганите услуги. Служителите на компанията Джуниър Ачийвмънт България, узнават как работи образователната система и чрез водещи учебни дейности и дискусии в класната стая с учениците, те откриват и усъвършенстват собствената си комуникация и умения за работа в екип.
С участието на Професионална гимназия по транспорт и транспортен мениджмънт – Казанлък Изгради се връзка между бизнеса и образованието, която да помогне младите хора да видят значението на професионалното си образование и бъдещите си перспективи за кариера в автомобилната индустрия.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram