Повече от 12700 клиенти в област Стара Загора обслужени в EVN Офиси за първите 4 месеца на 2014 г.

За да бъде по-близо до клиентите си, дружеството проведе изнесени срещи с граждани в 5 населени места от областта – гр. Казанлък, гр. Павел баня, гр. Гълъбово, с. Братя Даскалови и с. Могила (община Стара Загора)

За периода от началото на 2014 г. до края на април в офисите на EVN България в област Хасково са посетени от общо над 12700 клиента. При посещение в EVN Офис всеки клиент може да се консултира със специалистите на дружеството относно различни въпроси, касаещи доставката на електроенергия – от ново присъединяване на обект към електроразпределителната мрежа и текущо обслужване до предоставяне на конкретни клиентски услуги и технически функции. При своето посещение всеки клиент получава информация по негово индивидуално запитване, разяснения за нормативните изисквания, както и услуги, предоставяни от дружеството в полза на клиентите. На място се разпространяват безплатно брошури и информационни материали за предоставяните услуги.

От обслужените над 12700 клиенти в област Стара Загора за изминалите 4 месеца по места най-много клиенти са посетили EVN Офис гр. Стара Загора – повече от 6600 клиенти, следван от EVN Офис гр. Казанлък – 3700 и EVN Офис гр. Раднево – над 1500 клиенти. EVN Офис гр. Чирпан е обслужил повече от 800 клиенти.

На територията на областта дружеството обслужва повече от 200 000 битови клиенти. За посочения период от жителите на област Стара Загора са постъпили по-малко от 380 сигналa, което е по-малко от 0,2%. Всеки сигнал се разглежда индивидуално. В дружеството е създадена система за стандартизирано управление на клиентските сигнали – въведени са единни стандарти при тяхното приемане, регистриране и обработване, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването.

С цел задълбочаването на директните контакти с клиенти дружеството проведе и изнесени срещи с граждани от област Стара Загора в рамките на инициативата „EVN при Вас”. Специалисти на дружеството проведоха срещи-разговори с клиенти от 5 населени места – гр. Казанлък, гр. Гълъбово, гр. Павел баня, с. Братя Даскалови и с. Могила (община Стара Загора). По време на изнесените срещи бяха разисквани конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, въпроси свързани с поддръжка на мрежата в района, работата на аварийните екипи и др. Заедно с това през март 2014 г. по случай Деня на потребителя дружеството беше посетено от обществените посредници на общини Стара Загора и Казанлък. В гр. Стара Загора се състоя и първото заседание на друга клиентска инициатива на EVN България, имаща за цел директен диалог с клиентите – „Клиентски съвет“.

Денонощно на разположение на клиентите седем дни в седмицата е и телефонният център на EVN България: всеки клиент може да се свърже с дружеството чрез телефон, писмо, имейл, факс, както и да се информира на интернет-страницата на EVN България – www.evn.bg.

ЕVN България

Телефонен център 24 часа в денонощието

0700 1 0007 – телефон при липса на захранване

0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки

0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка

еmail: info@evn.bg

www.evn.bg

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram