Община Казанлък обяви конкурс за длъжността “Секретар“ на Общинска администрация

С днешна дата, 17 януари, е обявен конкурс за длъжността “Секретар“ на Общинска администрация Казанлък. Едно от задължителните изисквания към кандидатите е 5-годишният професионален опит. Секретарят на Община Казанлък ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на община Казанлък и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.

Начин на провеждане на конкурсната процедура – чрез защита на концепция за стратегическо управление на тема „Стратегическо управление на общинска администрация Казанлък“ и интервю. Документите на кандидатите за длъжността се подават на Гише № 2 в “Деловодство”, в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на Община Казанлък, гр. Казанлък, ул. “Розова долина “ № 6, в срок до 16.00 ч. на 30.01.2024 г. Повече информация ще откриете на сайта на Община Казанлък https://www.kazanlak.bg/page-12795.html

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram