От „Български пощи“ ЕАД съобщават, че отново се разпращат фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството. Понякога те са под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
В други съобщенията се уведомява, че клиентът има пратка като понякога се посочва произволен номер и получателят трябва да заплати определена сума за нейната доставка, освобождаване от митница или коригиране на адрес, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.
С настъпването на коледните и новогодишните празници се увеличава обема на пратките и се очаква фищинг имейлите да се активират още повече.
Последвайте ни и в Телеграм