Няколко дни след публично изнесените данни от Дияна Рамналиева относно казанлъшкия театър „Любомир Кабакчиев“ Атанас Чопов, заедно със счетоводителя на театъра и работещи в културния институт категорично заяви, че изнесеното от Рамналиева, че има три трудови договора за баснословни суми, както и за договори на лица, които не работят в театъра, са абсолютна клевета и поднасяне в обществото на невярна информация. Чопов предостави насрещни документи за цялата информация.
Относно така наречените договори фантоми, Чопов предостави информация, че всички тези договори са прекратени и за това са изпратени документи в НОИ и НАП, за което има върнати протоколи. Чопов изрази недоумение как Рамналиева цитира документи от двете институции, при положение, че официална справка от НАП може да издаде директорът на агенцията в Пловдив, а публично такава информация може да се разгласява от Министерство на финансите, подобни документи и разрешение за изнасяне на лични данни и информация законно Рамналиева не е представила. Създадената отчетна система към Общината е изключително детайлна и прозрачна. Тетърът ежемесечно подава заявки за Фонд Работна заплата и издръжка, както и отчет за касовото изпълнение към бюджета. Всеки един лев от собствените приходи също се внася в бюджета на Общината.
Като още едно доказателство, че изнесеното са махленски клевети, Чопов представи копие на одитен доклад извършен на театъра от 2010-11 година. В контрола от доклада няма костатирано нищо от изнесеното в публичното пространство. Там е направена проверка, както на трудовите договори, така и проверка в НАП. В края на пресконференцията Дияна Рамналиева влезе в залата, като един от първите въпроси към актьорите бе защо я дават в работно време. Чопов попита Рамналиева за източника на изнесената от нея информация, като и че няма официален документ за това, че тя е директор на института. Същевременно Нели Шабанова, съобщи, че театърът се готви за премиера на постановката „Котаракът в чизми“ и в създалата се ситуация помоли казанлъчани да помогнат за осъществяването на постановката.
Г.Манев
Последвайте ни и в Телеграм