Теленор става Yettel

Телекомът Теленор вече има ново име – Yettel.

Новината се появи първо в социалните мрежи, където се появи колаж на билборд с новата корпоративна визия.

Преди няколко години Теленор стана собственост на чешкия милиардер Петр Келнер и групата PPT, но запази името на норвежката телекомуникационна група, която беше бившият собственик.

Източници на OFFNews също потвърдиха, че именно Yettel ще е новото име на комуникационната компания.

Домейнът yettel.bg е регистриран от Теленор България, което е допълнително потвърждение, че именно това ще е новото име на компанията. Логото може да бъде открито и в сръбския сайт на Telenor, където има цяла секция с информация около ребрандирането.

Малко след като новината се разпространи в социалните мрежи, дойде и официално съобщение.

Теленор България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel („Йеттел“). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor, съобщават от компанията.

„Нашата бизнес стратегия е съсредоточена върху три ключови цели. Първо, искаме да предоставяме на нашите клиенти най-доброто обслужване. Второ, да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия“, заяви Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

„Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel.“

Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.

„Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото“, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.

Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове.

Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.

Оффнюз

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram