„Отново народните представители са поставени в ситуация да повторят порочния модел от приемането на закон: приемаме нормите преди да са създадени добри условия за тяхното действие. Резултатът е компрометиране на закона, на идеите, които той съдържа, както и на резултати в обучението, които не задоволяват.” Това заяви народният представител Веска Ненчева.
Тя подчерта, че отново се повтаря лентата с проявена липса на компетентност, липса на желание за задълбочен анализ, както и за съобразяване с общественото мнението, мнението на учителите, директорите и родителите.
„Тези предложения хвърлиха в притеснение и недоумение образователната система.От месец различни говорители се опитват да представят новите промени и колкото повече расте старанието в обясненията, толкова повече въпроси изникват по предлаганите текстове”, каза Ненчева. Тя изрази надежда между първо и второ четене на закона да се даде повече яснота, като подчерта, че дистанционното обучение в България крие риск и посочи, че 11% от учениците са без технически устройства и интернет.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram