2 518 066 лева струва доставката на 7-те електробуса и 4-те двойни зарядни станции. Днес екотранспортът потегли по улиците на Казанлък, за да обслужи 23-те спирки. Те са на обща стойност 54 625 лева, което означава, че едната е на цена 2 375 лева. Електронните табла към всяка спирка, които пък представляват информационна система за управление на градския транспорт, чрез нея ще се следи и управлява движението на автобусите, общо са харч за 153 916 лева. Излиза, че едно табло има цена от 6 692 лева.
10 484 лева са средствата, платени за реклама на електробусите, заменили традиционния транспорт. За проектиране и изграждане на навес от стоманена конструкция за зарядните станции са заделени 71 690 лева.
Екипът по организацията и управлението на проекта е взел хонорари за общо 54 750 лева.
В проекта е предвиден и ремонт на бул. „Розова долина“, който е посочен като първи етап от изпълнението му. Преди да тръгнат електробусите, за рехабилитацията на булеварда – проектиране, СМР и авторски надзор, са записани 168 750 лева. Парите са за поставяне на нова асфалтова настилка, специални обозначения на автобусните спирки; пешеходни пътеки, обезопасяващи пресичането на пътниците; обозначение на лентите за движение, правилата за влизане и излизане от кръстовище и други.
В проекта на община Казанлък също е записано, че ще се рехабилитират общо 5 500 кв. м. улична настилка и прилежащи площи по бул. „Розова долина“ в участъка от бул. „23-ти Пехотен Шипченски полк“ до кръговото с ул. „Бачо Киро“.
Данните по Проекта „Интегриран градски транспорт на град Казанлък – Етап 1, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020, са взети от Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 /ИСУН/.
Проектът като финансиране възлиза на обща стойност 3 690 050.96 лв., от които 503 613 лв. собствен принос на Община Казанлък.
За да участват в сумата, предвидена като „собствен принос“, от общината вече продадоха два имота на обща стойност 104 000 лева.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram