Общо 230 са жалбите и сигналите, подадени до обществения посредник на Казанлък през 2016г., 38 от тях са писмени. За тях предпочитана е формата он лайн.
При 130 случая намесата на посредника е дала резултат.
Броят на преписките, водени от омбудсмана Гинка Щерева, е 145, според отчета й за свършеното миналата година.
Отново най-много са се жалвали от проблеми в здравеопазването и социалните дейности. Сигналите за неуредици в институциите НОИ, НАП, БТ ги следват, традиционно жалбите от службите по гражданско състояние и общинска собственост са в топ три на недоволството на казанлъчани.
2016-та е третата година от петгодишния мандат на Обществения посредник на община Казанлък, който стартира на 30 юли 2013г. с решение на Общинския съвет.
Община Казанлък вече не е последната община, избрала или преизбрала Обществен посредник. Мрежата на местните обществени посредници през изтеклата година е обновена на 75%, има и за първи път избран омбудсман в община Кюстендил.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram