На специална церемония в ПГТТМ в Казанлък бяха връчени сертификати на 14 ученици, които заминаха на производствена практика в гр. Лудвигсхафен, Германия. Практиката се провежда в дните от 23 март до 12 април 2014г. в рамките на новия проект, по който започна работа ПГТТМ „Иновации в използването на информационните технологии в маркетинговите комуникиции“ на Програма „Учене през целия живот“, секторна програма „Леонардо да Винчи“. Проектът е на стойност 36 452 евро, като средствата са осигурени от Център за развитие на човешките ресурси. Партньори на казанлъшкото училище е организацията IUVENTAS в град Лудвигсхафен, Германия. Целта на този проект е да бъде осигурена възможност за 14 ученици от специалност Икономическа информатика да проведат производствена практика в реална работна среда в рекламни компании в град Манхайм. Проектът ще отговори на нуждите на учениците да придобият ключови умения и широк набор от знания, умения и способности от областта на приложението на информационните технологии в маркетинговите комуникации с оглед по-бързо да се приспособят към изискванията на Европейския пазар на труда за по-добра реализация.
Основните цели на проекта са свързани с това учениците да придобият специфични знания, умения и компетенции, свързани с нови информационни технологии в маркетинговите комуникации и умения за работа с различни видове приложен софтуер в посока професионално израстване, надграждане на знанията и уменията на учениците и развиване на компетенциите им чрез прилагане на нови методи за професионално образование, адекватни на Европейските стандарти, умения за работа в реална работна среда , изучаване дейността на рекламодател и определяне на целева група потребители при използване на интернет , умения свързани с проектирането на Wеb сайт, използване на флаш-анимация,редактиране, коригиране и смяна на Wеb сайт , изработване на рекламни брошури, оформление и изработване на банери.
Част от очакванията на по отношение изпълнението на този проект са свързани с усъвършенстване на професионалните умения и компетеннции на учениците по прилагане на нови информационни технологии в маркетинговите комуникации. Както и чрез участието им в иновативна практика да се повишат шансовете им за реализация на Европейския пазар на труда с придобитите знания и умения и получения сертификат Europass Mobility. Не на последно място, изтъкват от ръководството на гимназията , се цели повишаване на качеството и привлекателността на професионалното образование в ПГТТМ.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram