За да бъде избегнато струпване на хора, с оглед на безопасността на гражданите след въвеждането на извънредно положение в цялата страна, от Дирекция „Социално подпомагане“ Казанлък излязоха с призив към гражданите да ползват административните услуги по електронен път чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги. Онлайн или по пощенски път могат да бъдат подавани Декларациите за детските добавки, помощите отпускани при бременност – еднократната помощ, отпускани на майките 45 дни преди раждането, еднократната помощ при раждане, семейните помощи за деца до навършване на пълнолетие, месечните помощи за отглеждане на дете за 1 година, за отглеждане на деца с трайни увреждания и др. социални услуги.
Услугите са достъпни на следния електронен адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/social-services/social-assistance.
Заявления-декларации за отпускане на различни социални плащания могат да се подават и чрез лицензиран пощенски оператор – по поща с обратна разписка или куриер.
Разпореждането важи за всички помощи, отпускани по Закона за подпомагане на хората с увреждания. Без да се налага посещение на място, по електронен или пощенски път ще се приемат удостоверенията за отпускане на безплатните винетки, за пътуване с БДЖ и декларациите за изготвяне на индивидуална оценка на хората с увреждания.
В приемната на Дирекцията ще влиза само по един човек, създадена е необходимата организация, за да бъдат спазени всички разпоредби, влезли в сила с извънредното положение, заявиха от Дирекция „Социално подпомагане“ Казанлък.
Подробна информация може да бъде получена на обявените телефонни номера на всички дирекции „Социално подпомагане“ в страната – http://asp.government.bg/bg/kontakti/teritorialni-strukturi .
Последвайте ни и в Телеграм