Казанлъчани се жалваха за нередности в сметките за ползвна вода. Става дума за последните две сметки към ВиК дружеството.
Те са забелязали в сметките повече потребление от обичайната консумация за семействата. Проблемът не е масов, но съществува.
При наше питане в централата на ВиК стана ясно, че от там цялостно се преминава на нов софтуерен продукт „ Инкасо“. ВиК специалистите са уведомени за съществуващи разминавания, като те касаели много малко потребители.
От ВиК заявиха, че категорично, ще коригират неизправностите при въвеждането на новият програмен продукт, като се извиняват за причиненото неудобство.
Казанлъчани, които се съмняват в подобна ситуация, трябва да проверят сметките и засечените показания на водомерите в централата на ВиК в Казанлък.
Съвсем скоро ще бъде възобновена и централната услуга за електронна проверка на потребеното количество вода и съответната сума за плащане на клиентите. Тя ще е налична и на сайта wik-stz.com
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram