От началото на 2013 EVN известява преди прекъсване за неплатени сметки

От началото на 2013 г. EVN България предлага услугата „Известяване преди прекъсване за неплатени задължения“. Чрез тази услуга се получават известия по sms или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава 3 дни преди прекъсване на снабдяването. Услугата е безплатна за всички битови клиенти на компанията , без значение на ползвания от тях мобилен оператор. За да се възползват от новата услуга, клиентите е необходимо да попълнят еднократно декларация за заявяване на услугата. Като допълнителна опция, при попълването на декларацията всеки клиент би могъл по желание да заяви и безплатна услуга за уведомление за стойността на месечната си фактура също по sms или имейл. Новата услуга „Известяване преди прекъсване за неплатени задължения“ позволява на клиентите да са своевременно информирани за свои задължения и ще намали риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане. Важно предимство на услугата е, че ще предотврати и разходи на клиентите за повторно включване на електрозахранването. От електроразпределителното дружество припомнят, че във всяка издавана от дружеството фактура за консумирана електроенергия е посочен срокът на следващо плащане. Официалните срокове за плащане на консумираната електроенергия са от 1-во до 15-то число на месеца (за I група клиенти) и от 11-то до 25-то число на месеца (за II група клиенти). След изтичането на съответния срок, дружеството предоставя още 10 дни, в които клиентът може да плати със законовата лихва за забава.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram