Служители на Общинска администрация извършват ежедневни проверки на качеството на дейностите по поддържане на чистотата в община Мъглиж. Във връзка със констатациите за силно влошеното качество на услугата и многобройните сигнали на жителите на общината за непочистени контейнери, ръководството на Община Мъглиж се извинява на жителите и гостите на общината за допуснатото през последните месеци лошо качество на дейностите по сметопочистване и сметоизвозване на битовите отпадъци.
Поради авариране на два от трите налични автомобила, с които се извършват дейностите от фирмата – изпълнител, към настоящия момент дейността се осъществява само от един специализиран автомобил. Това по никакъв начин не оправдава фирмата – изпълнител. Съгласно сключеният през настоящата година договор, изпълнителят е длъжен в рамките на 24 часа да замени авариралият автомобил, така че да не допуска влошаване качеството на услугата.
В условията на епидемия от Хепатит А и Ковид-19 Община Мъглиж ще предприеме всички предвидени от закона мерки, в т.ч. разваляне на договора с фирмата-изпълнител и изплащане на големи неустойки за лошо качество на услугата.
На 03.11.2020 г. (вторник), в сградата на Община Мъглиж, се проведе работна среща между ръководството на Общинска администрация и представител на фирмата-изпълнител „Астон сервиз“ ООД. Представителят на „Астон сервиз“ ООД изтъкна, че основната причина за влошаване на качеството на услугата е морално остарялата и често дефектираща специализирана техника. За да се достигне необходимото качество на дейностите по сметопочистване и сметоизвозване, фирмата се ангажира в срок до 06.11.2020 г., да осигури за нуждите на Община Мъглиж още един нов специализиран автомобил и да подава ежедневни устни отчети за състоянието на услугата.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram