По повод 15 март – Световния ден на потребителите EVN България прие посещение на обществени посредници (омбудсмани) от общини в Югоизточна България,сред които и обмудсманът на Казанлък Гинка Щерева. Обществените посредници на Пазарджик, Пловдив, Кърджали и Стара Загора също посетиха централата на EVN България в Пловдив. Тук омбудсманите се срещнаха с представители на ръководството на дружеството и се запознаха с дейностите по управление на електроразпределителната мрежа и обслужване на клиенти. Дискутирани бяха и възможности за продължаване на съвместните дейности между EVN България и обществените посредници по повод клиентско обслужване.
Програмата включваше посещение на диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа, където гостите се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др. Омбудсманите посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти както и най-новия EVN Офис – в Мол Пловдив, първият в страната.
Информация за качеството на обслужване на клиентите, процеси за управление на клиентски жалби, бързината на приемане на обажданията по телефон, имейл са били представени на вниманието на специалните гости на електроразпределителното дружество. Данните показват, че за 2013 г. над 518 000 клиенти са потърсили консултация или съвет по телефона с ЕVN България. Все по-популярни стават новите онлайн услуги на дружеството. В обновената система за онлайн проверка и плащане на консумирана енергия „EVN Онлайн плюс“ са се регистрирали 200 000 клиенти като през 2013 г. са извършени над 2,2 млн. справки за сметка. Услугата за безплатно уведомяване по SMS или имейл за предстоящо прекъсване на електроснабдяването поради забавено плащане се ползва от над 24 000 клиентаманът
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram