Обява: „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява подбор на персонал

Ds olil

Във връзка с разкриването на нова социална услуга, „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7) обявява подбор на персонал за следните длъжности:

·     Социален педагог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа

·     Психолог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа

·     Трудотерапевт 2 бр. – на пълно работно време – 8 часа

·     Логопед 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа

·     Детегледач 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа

·     Огняр/работник поддръжка – на не пълно работно време – 4 часа

Подробно с изискванията за всяка от длъжностите можете да се запознаете на сайта на Община Казанлък тук: https://www.kazanlak.bg/page-12621.html или на място в Дневния център.

Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:

         – Първи етап – допускане по документи;

         – Втори етап – интервю/събеседване;

Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от 09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.

Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч. включително.

Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).    

Лица за контакт:

Славена Димитрова и Незабравка Иванова

сл. телефон: 0882/657-174

ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с разкриването на нова социална услуга

„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като
държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7)
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява
подбор на персонал за следните длъжности:
 Социален педагог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
 Психолог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
 Трудотерапевт 2 бр. – на пълно работно време – 8 часа
 Логопед 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
 Детегледач 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
 Огняр/работник поддръжка – на не пълно работно време – 4 часа

  1. Изисквания за заемане на длъжността „СОЦИАЛЕН ПЕДАГОГ“:
     Образование – висше; специалност: „Социална педагогика“; „Специална
    педагогика“; „Педагогика“; „Предучилищна и начална училищна педагогика“;
    „Предучилищна педагогика“; „Начална училищна педагогика“.
     Професионален опит – минимум 1 година;
     Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
     Отлични комуникативни и организационни умения;
     Умения за работа в екип;
     Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
     Креативност и инициативност в работата;
     Допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е
    предимство.
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
     Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на
    индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
     Извършва педагогическа оценка с цел определяне на образователните потребности
    и възможности на потребителните и поставя индивидуални цели за учебно-възпитателните
    дейност с тях;
     Организира и провежда индивидуални и групови занимания с потребителите с
    възпитателна и образователна насоченост. Подпомага подготовката за интегрирано обучение
    на потребителя в масова детска градина или училище.
     Разработва и прилага подходящи методи и техники за мотивиране на
    потребителите и стимулиране на личностното им развитие;
     Подбира учебни средства, материали и помагала, подходящи за конкретната
    обучителна ситуация;
     Осъществява и поддържа контакт с образователни и други институции.
     Води съответната документация по предоставяне на педагогическа подкрепа,
    съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;
  2. Изисквания за заемане на длъжността „ПСИХОЛОГ“:
     Образование – висше; специалност – „Психология“;
     Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
    областта на работа с деца с увреждания е предимство;
     Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;

 Отлични комуникативни и организационни умения;
 Умения за работа в екип;
 Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
 Аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 Предоставя психологическа подкрепа на потребителите на Дневния център,
техните семейства и подпомага работата на останалите специалисти в услугата.
 Проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на
потребителите и прилага подходящи интервенции, тренинги, терапии за удовлетворяване на
тези потребности и повишаване качеството им на живот;
 Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с
трудно поведение, овладяване на агресията, изразяване на емоциите, успешна вербална и
невербална комуникация;
 Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
 Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите за
подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните
им умения;
 Извършва индивидуални консултации с всеки член на персонала, потребителите и
техните семейства, когато е необходимо;
 Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява
психологическата работа с потребителите.
Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай.

  1. Изисквания за заемане на длъжността „ТРУДОТЕРАПЕВТ“:
     Образование – минимум средно;
     Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
    областта на работа с деца увреждания е предимство;
     Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
     Отлични комуникативни и организационни умения;
     Умения за работа в екип;
     Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
     Креативност и инициативност в работата.
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
     Организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и
    личния избор на всеки потребител.
     Оказва подкрепа за постигане на самостоятелност и улесняване участието на
    потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на навици и умения.
     Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа.
     Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
    индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
     Сформира групи за работа с потребители с общи интереси;
     Води съответната документация по предоставяне на трудотерапевтична подкрепа,
    съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред;
  2. Изисквания за заемане на длъжността „ЛОГОПЕД“:
     Образование – висше; специалност „Логопедия“, „Логопедагогика“ или
    допълнителна професионална квалификация по логопедия;
     Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
    областта на работа с деца с увреждания е предимство;
     Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;

 Отлични комуникативни и организационни умения;
 Умения за работа в екип;
 Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
 Креативност и инициативност в работата;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 Извършва диагностика и оценяване на комуникативното развитие на всеки
потребител и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална
подкрепа.
 Разработва и прилага подходящи корекционни методи и техники за повишаване и
развитие на комуникативните възможности, съобразени с индивидуалните психо-физически
особености на всеки потребител.
 Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител.
 Оказва методическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна
вербална и невербална комуникация.
 Осъществява партньорство със семействата на потребителите и ги подпомага при
идентифициране на силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от
подкрепа.
 Провежда индивидуални и групови консултации с потребителите и техните
семейства.
 Разработва обучителни и информационни материали.
 Води съответната документация по предоставяне на логопедична подкрепа,
съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред.

  1. Изисквания за заемане на длъжността „ДЕТЕГЛЕДАЧ“:
     Образование – минимум средно;
     Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
    областта на работа с деца с увреждания е предимство;
     Умения за работа в екип и комуникативност;
     Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания.
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
     Активно участва в обгрижването на потребителите, ползващи социалната услуга.
     Отговаря за задоволяване на базовите потребности на потребителите – хранене,
    облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др.
     Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите;
    Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с
    потребителите;
     Отговаря за санитарно-хигиенното състояние на помещенията, като спазва
    въведените инструкции за хигиена и дезинфекция;
     Подпомага членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия,
    разходки и развлечения извън Дневния център.
  2. Изисквания за заемане на длъжността „ОГНЯР/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА“:
     Образование – минимум средно;
     Професионален опит – не се изисква;
     Притежаване на документ за придобита огнярска правоспособност е предимство;
     Да бъде запознат с правилата за безопасна работа с котли, изискванията за
    противопожарна охрана, инструкциите за безопасна работа и др.
     Умения за работа в екип.
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
     Отговаря за техническата поддръжка на сградата;

 Отговаря и следи за правилната експлоатация на котелната инсталация и осигурява
отоплението през зимния период;
 Отговаря и следи за противопожарното състояние на котелните помещения;
 Следи за състоянието и изправността на предоставената му техника, инструменти и
материали и се грижи за тяхното правилно използване;
 Следи за поддържане на нормална температура в сградата на Дневния център през
отоплителния сезон и техническата изправност на уредите;
 Следи за състоянието на сградата, помещенията, дворното място и се грижи за
поддържането им;
 Спазва техниката на безопасност при работа със съоръжения, инсталации и ел. уреди;

Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:

  • Първи етап – допускане по документи;
  • Втори етап – интервю/събеседване;
    Необходими документи:
  • Заявление (по образец);
  • Декларация за обработка на лични данни (по образец);
  • Автобиография;
  • Документ за самоличност – за сверка;
  • Документ за завършено образование – заверено копие;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е
    приложимо);
  • Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация
    и умения (ако е приложимо).
    След приключване на подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени
    трудови договори със срок за изпитване, в рамките на 6 месеца по реда на КТ.
    Образци на документите могат да се получат на място в сградата на Дневен център за
    подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил
    Левски“ (до блок № 7);
    Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат
    документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и
    техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от
    09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.
    Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч.
    включително.
    Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в
    сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр.
    Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).
    Лица за контакт:
    Славена Димитрова и Незабравка Иванова
    сл. телефон: 0882/657-174

Последвайте ни и в Телеграм