Във връзка с разкриването на нова социална услуга, „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7) обявява подбор на персонал за следните длъжности:
· Социален педагог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
· Психолог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
· Трудотерапевт 2 бр. – на пълно работно време – 8 часа
· Логопед 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
· Детегледач 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
· Огняр/работник поддръжка – на не пълно работно време – 4 часа
Подробно с изискванията за всяка от длъжностите можете да се запознаете на сайта на Община Казанлък тук: https://www.kazanlak.bg/page-12621.html или на място в Дневния център.
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
– Първи етап – допускане по документи;
– Втори етап – интервю/събеседване;
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от 09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.
Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч. включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).
Лица за контакт:
Славена Димитрова и Незабравка Иванова
сл. телефон: 0882/657-174
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с разкриването на нова социална услуга
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ като
държавно делегирана дейност в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7)
„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ обявява
подбор на персонал за следните длъжности:
Социален педагог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
Психолог 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
Трудотерапевт 2 бр. – на пълно работно време – 8 часа
Логопед 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
Детегледач 1 бр. – на пълно работно време – 8 часа
Огняр/работник поддръжка – на не пълно работно време – 4 часа
- Изисквания за заемане на длъжността „СОЦИАЛЕН ПЕДАГОГ“:
Образование – висше; специалност: „Социална педагогика“; „Специална
педагогика“; „Педагогика“; „Предучилищна и начална училищна педагогика“;
„Предучилищна педагогика“; „Начална училищна педагогика“.
Професионален опит – минимум 1 година;
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Умения за работа в екип;
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
Креативност и инициативност в работата;
Допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца с увреждания е
предимство.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Участва в изготвянето на оценката на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
Извършва педагогическа оценка с цел определяне на образователните потребности
и възможности на потребителните и поставя индивидуални цели за учебно-възпитателните
дейност с тях;
Организира и провежда индивидуални и групови занимания с потребителите с
възпитателна и образователна насоченост. Подпомага подготовката за интегрирано обучение
на потребителя в масова детска градина или училище.
Разработва и прилага подходящи методи и техники за мотивиране на
потребителите и стимулиране на личностното им развитие;
Подбира учебни средства, материали и помагала, подходящи за конкретната
обучителна ситуация;
Осъществява и поддържа контакт с образователни и други институции.
Води съответната документация по предоставяне на педагогическа подкрепа,
съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред; - Изисквания за заемане на длъжността „ПСИХОЛОГ“:
Образование – висше; специалност – „Психология“;
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
областта на работа с деца с увреждания е предимство;
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Умения за работа в екип;
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
Аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предоставя психологическа подкрепа на потребителите на Дневния център,
техните семейства и подпомага работата на останалите специалисти в услугата.
Проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на
потребителите и прилага подходящи интервенции, тренинги, терапии за удовлетворяване на
тези потребности и повишаване качеството им на живот;
Оказва методологическа подкрепа на целия персонал по отношение на справяне с
трудно поведение, овладяване на агресията, изразяване на емоциите, успешна вербална и
невербална комуникация;
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
Ангажира се с пряка индивидуална и групова работа с потребителите за
подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните
им умения;
Извършва индивидуални консултации с всеки член на персонала, потребителите и
техните семейства, когато е необходимо;
Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява
психологическата работа с потребителите.
Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай.
- Изисквания за заемане на длъжността „ТРУДОТЕРАПЕВТ“:
Образование – минимум средно;
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
областта на работа с деца увреждания е предимство;
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Умения за работа в екип;
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
Креативност и инициативност в работата.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и
личния избор на всеки потребител.
Оказва подкрепа за постигане на самостоятелност и улесняване участието на
потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на навици и умения.
Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа.
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител;
Сформира групи за работа с потребители с общи интереси;
Води съответната документация по предоставяне на трудотерапевтична подкрепа,
съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред; - Изисквания за заемане на длъжността „ЛОГОПЕД“:
Образование – висше; специалност „Логопедия“, „Логопедагогика“ или
допълнителна професионална квалификация по логопедия;
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
областта на работа с деца с увреждания е предимство;
Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Ехcel, Internet;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Умения за работа в екип;
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания;
Креативност и инициативност в работата;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Извършва диагностика и оценяване на комуникативното развитие на всеки
потребител и дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална
подкрепа.
Разработва и прилага подходящи корекционни методи и техники за повишаване и
развитие на комуникативните възможности, съобразени с индивидуалните психо-физически
особености на всеки потребител.
Участва в изготвянето на оценка на възможностите и потребностите и на
индивидуалния план за грижа на всеки потребител.
Оказва методическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна
вербална и невербална комуникация.
Осъществява партньорство със семействата на потребителите и ги подпомага при
идентифициране на силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от
подкрепа.
Провежда индивидуални и групови консултации с потребителите и техните
семейства.
Разработва обучителни и информационни материали.
Води съответната документация по предоставяне на логопедична подкрепа,
съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред.
- Изисквания за заемане на длъжността „ДЕТЕГЛЕДАЧ“:
Образование – минимум средно;
Професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в
областта на работа с деца с увреждания е предимство;
Умения за работа в екип и комуникативност;
Адаптивност и умения за работа с деца с увреждания.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Активно участва в обгрижването на потребителите, ползващи социалната услуга.
Отговаря за задоволяване на базовите потребности на потребителите – хранене,
облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др.
Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите;
Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с
потребителите;
Отговаря за санитарно-хигиенното състояние на помещенията, като спазва
въведените инструкции за хигиена и дезинфекция;
Подпомага членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия,
разходки и развлечения извън Дневния център. - Изисквания за заемане на длъжността „ОГНЯР/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА“:
Образование – минимум средно;
Професионален опит – не се изисква;
Притежаване на документ за придобита огнярска правоспособност е предимство;
Да бъде запознат с правилата за безопасна работа с котли, изискванията за
противопожарна охрана, инструкциите за безопасна работа и др.
Умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Отговаря за техническата поддръжка на сградата;
Отговаря и следи за правилната експлоатация на котелната инсталация и осигурява
отоплението през зимния период;
Отговаря и следи за противопожарното състояние на котелните помещения;
Следи за състоянието и изправността на предоставената му техника, инструменти и
материали и се грижи за тяхното правилно използване;
Следи за поддържане на нормална температура в сградата на Дневния център през
отоплителния сезон и техническата изправност на уредите;
Следи за състоянието на сградата, помещенията, дворното място и се грижи за
поддържането им;
Спазва техниката на безопасност при работа със съоръжения, инсталации и ел. уреди;
Подборът на персонал ще се осъществи на два етапа, както следва:
- Първи етап – допускане по документи;
- Втори етап – интервю/събеседване;
Необходими документи: - Заявление (по образец);
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Автобиография;
- Документ за самоличност – за сверка;
- Документ за завършено образование – заверено копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е
приложимо); - Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация
и умения (ако е приложимо).
След приключване на подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени
трудови договори със срок за изпитване, в рамките на 6 месеца по реда на КТ.
Образци на документите могат да се получат на място в сградата на Дневен център за
подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил
Левски“ (до блок № 7);
Лицата, желаещи да кандидатстват за обявените позиции следва да подадат
документите си на място в сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и
техните семейства“ в гр. Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7), всеки работен ден от
09:00-13:00 ч. и от 13:30 до 16:00 ч.
Срок за подаване на документи – от 16.11.2023 г. до 24.11.2023 г. до 16:00 ч.
включително.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени на информационното табло в
сградата на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ в гр.
Казанлък, кв. „Васил Левски“ (до блок № 7).
Лица за контакт:
Славена Димитрова и Незабравка Иванова
сл. телефон: 0882/657-174
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram