О Б Я В А
На основание чл.90 и чл. 91, ал.1 и ал. 2 от Кодекса на труда, Община Гурково
обявява конкурс
за заемане на длъжността: старши експерт „Европейски програми и проекти, обществени поръчки и инвестиции“ в Дирекция „Общински дейности, устройство на територията и инвестиции” в Община Гурково.
I. Информация за длъжността – Осигурява осъществяването на дейността на общината в областта на Закона за обществените поръчки, като подготвя съвместно със заявителите тръжна документация за възлагане на обществени поръчки и организира процедурите.
Участва в изготвянето на програми и проекти в областта на териториалното и икономическо развитие с цел балансирано и устойчиво развитие на община Гурково и успешно интегриране в Европейската общност.
Участва в екипите за разработване и управление на инфраструктурни проекти, финансирани с европейски и други донорски средства.
ОБЛАСТИ НА ДЕЙНОСТ
- Проекти, програми, стратегии, концепции и проблеми, свързани със социално-икономическото развитие на общината;
- Обществени поръчки;
- Разработване и изпълнение на Общинския план за развитие, стратегии, програми и проекти за развитие на общината.
Длъжността се заема по трудово правоотношение – чл.67,ал.1,т.1 от КТ за неопределено време със срок на изпитване в полза на работодателя на основание чл.70,ал.1 от КТ – 6 месеца.
II. Задължителни минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше образование;
- Професионална област – икономика, право, строителство;
- Професионален опит – 2 години .
III. Допълнителни изисквания:
- Ориентация към резултати;
- Комуникационна компетентност;
- Работа в екип;
- Фокус към клиента.
IV. Необходими документи:
- Писмено заявление за участие в конкурса;
- Автобиография – европейски формат;
- Копие от документ за самоличност – за сверка ;
- Диплома за завършено образование – заверено за вярност с оригинала от кандидата;
- Документи за допълнителна квалификация, заверени за вярност с оригинала от кандидата;
- Документи за трудов/служебен/осигурителен стаж, заверени за вярност с оригинала от кандидата;
- Декларация за обстоятелствата по чл. 107а от КТ – по образец;
- Декларация по ЗЗЛД – по образец
- Други документи, удостоверяващи изискванията за заемане на длъжността – по преценка на кандидата.
V. Начин на провеждане на конкурса
Конкурсът за заемане на длъжността СТАРШИ експерт „ЕВРОПЕЙСКИ ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ, ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ И ИНВЕСТИЦИИ“ се провежда от комисия назначена със заповед от Кмета на Общината, на два етапа:
- Предварителен подбор по документи;
- Интервю с кандидата.
VI. Основно месечно възнаграждение за длъжността от 933.00 до 1800.00 лв.
VII. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност да се предостави на разположение на всеки кандидат в канцеларията на Мл. експерт „Човешки ресурси”, етаж 2, стая № 12.
VII. Документите за участие в конкурса да са представени лично от кандидатите или чрез пълномощник /с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 10 – „Технически сътрудник и деловодство“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. в срок до 08.03.2024 г.. Документи се приемат и по електронен път на електронната поща на община Гурково- obshtina@gurkovo.bg , като заявлението и декларациите трябва да са подписани с личен електронен подпис на кандидата.
Телефон за информация 04331 / 22 -60
СПИСЪК НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ НЕОБХОДИМИ ЗА ПОДГОТОВКА НА ИНТЕРВЮТО ЗА КОНКУРСА –СТАРШИ ЕКСПЕРТ „ЕВРОПЕЙСКИ ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ, ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ И ИНВЕСТИЦИИ“ В ДИРЕКЦИЯ „ОБЩИНСКИ ДЕЙНОСТИ, УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА И ИНВЕСТИЦИИ”
- Закон за местното самоуправление и местната администрация
- Закон за административните нарушения и наказания
- Закон за устройство на територията
- Закон за обществените поръчки и Правилник към него
- Нормативни документи по безопасността на труда в строителството
- Устройствен правилник на Общинска администрация Гурково
- Наредбите на Община Гурково
Заявление за участие в конкурс – тук
Декларация ЛД – тук
Декларация 107а КТ – тук
Последвайте ни и в Телеграм