Майка от Стара Загора се оплака от агресия към детето й и майка й от служители в градския транспорт, научи „Фокус“. Десислава Стоева уточни, че случката е от неделя в автобус 204.
„На спирка ДЗУ, в посока Зора, около 11,30 часа синът ми чакаше автобуса докато майка ми беше в самия автобус. Автобусът идва на спирката, но така и не спира на нея. Майка ми отвътре казва на шофьора да спре, защото има чакащ човек. Те са видимо раздразнени, но въпреки това спират. Синът ми се качва в автобуса и контрольорката го посреща с думите „То е само дете, сигурно не знае къде отива“. След това следват обиди и мърморене, на което майка ми решава да отвърне. Нещата ескалират когато автобусът спира на спирка СБА. Докато майка ми и синът ми слизат, продължават коментари. Детето ми се ядосва и им отговаря. След това шофьорът просто слиза заедно с контроьорката и неизвестен пътник и започват агресивно поведение към семейството ми. Докога ще допускаме такова отношение“, пита майката.
Тя допълни, че е подала жалба към Тролейбусни и автобусни превози в сайта на община Стара Загора. „Жалбата е приета и започва проверка“, поясни Десислава Стоева.
След като историята бе публикувана и в социалните мрежи, заваляха множество коментари със сходни ситуации в градския транспорт. От Тролейбусни и автобусни превози също се включиха в публикацията и потвърдиха, че по случая е започнала проверка. „Към шофьора е отправен неприличен жест с ръце от страна на момчето. На последна спирка по маршрута на превозното средство, шофьорът е слязъл за почивка и е казал на момчето „Не те ли е срам да показваш такива неща?“, допълниха от дружеството.
„Подобна история ми се случи и на мен със автобус 94, идващ от Старозагорски бани и НЕспиращ на спирка Омега, при все че има двама чакащи да се качат, едната, от които беше дъщеря ми. Аз бях вътре, натискам бутона „Спри“, а шофьорът ми държи тон защо съм натискала бутона, след като няма да слизам. Отговорих му, че натиснах, защото нямаше да спре, при все че има хора за качване. Възмутена съм от шофьорите по всички линии“, пише Янита Иванова.
„В петък, 2 февруари, при нас се случи почти същото. В автобус 33, около 13:30 ч., на спирката на БКП, шофьорът изобщо не спря, след като бяхме станали и стояхме до вратата. Даже тръгна да изпреварва автобус номер 13. Аз бях с майка си и няколко пъти му извикахме, че трябваше да слезем тук, но отговорът беше „Не сте натиснали сигнала“. Продължи си да кара без да отговори повече на апела ни да слезем. Аз не се возя много в автобуси и дори не знаех, че трябва да се натисне сигнал! Отношението му беше доста арогантно и неуважително. Майка ми е с болни крака и трябваше да хванем такси, за да се върнем до предишната спирка. Защо ни е градски автобус тогава, след като трябва да си хвана друг превоз след това? От доста познати съм чувала, че отношението на шофьорите в градския транспорт е непоносимо и сега се убедих лично. Съжалявам, но мисля, че след като си плащаме определена цена, ние заслужаваме нормално държание“, споделя Жанета Господинова.
Източник: Фокус
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram