“Кока-Кола” няма да се откаже от пластмасовите бутилки за еднократна употреба, защото потребителите все още ги искат, заяви ръководителят на фирмата за устойчиво развитие Беа Перез на форума в Давос, предаде Би Би Си. Клиентите ги харесват, защото се затварят добре и са леки, каза Беа Перез. Фирмата, която е един от най-големите производители на пластмасови отпадъци, обеща да рециклира толкова пластмасови бутилки, колкото използва до 2030 година. Но природозащитници твърдят, че много бутилки от „Кока-Кола“ все още ще останат несъбрани и ще се окажат на сметищата.
Гигантът за безалкохолни напитки произвежда около три милиона тона пластмасови опаковки годишно – това е еквивалентно на 200 000 бутилки в минута.
През 2019 г. компанията бе обявена за най-замърсяващата марка в глобалната оценка за пластмасовите отпадъци от благотворителната акция „Break Free from Plastic”.
Но изказвайки се на Световния икономически форум в Давос, г-жа Перез заяви, че фирмата признава, че тя вече “трябва да бъде част от решението“.
„Кока-Кола” обеща да използва най-малко 50% рециклиран материал в опаковките си до 2030 г. Той също така си партнира с НПО по света, за да помогне за подобряване на събирането.
Въпреки това, г-жа Перез беше категорична, че фирмата не може да изхвърли пластмасата изведнъж, както някои кампании поискаха, заявявайки, че това може да отблъсне клиентите и да намали рязко продажбите.
“Кока-Кола” няма да се откаже от пластмасовите бутилки за еднократна употреба, защото потребителите все още ги искат, заяви ръководителят на фирмата за устойчиво развитие Беа Перез на форума в Давос, предаде Би Би Си. Клиентите ги харесват, защото се затварят добре и са леки, каза Беа Перез. Фирмата, която е един от най-големите производители на пластмасови отпадъци, обеща да рециклира толкова пластмасови бутилки, колкото използва до 2030 година. Но природозащитници твърдят, че много бутилки от „Кока-Кола“ все още ще останат несъбрани и ще се окажат на сметищата.
Гигантът за безалкохолни напитки произвежда около три милиона тона пластмасови опаковки годишно – това е еквивалентно на 200 000 бутилки в минута.
През 2019 г. компанията бе обявена за най-замърсяващата марка в глобалната оценка за пластмасовите отпадъци от благотворителната акция „Break Free from Plastic”.
Но изказвайки се на Световния икономически форум в Давос, г-жа Перез заяви, че фирмата признава, че тя вече “трябва да бъде част от решението“.
„Кока-Кола” обеща да използва най-малко 50% рециклиран материал в опаковките си до 2030 г. Той също така си партнира с НПО по света, за да помогне за подобряване на събирането.
Въпреки това, г-жа Перез беше категорична, че фирмата не може да изхвърли пластмасата изведнъж, както някои кампании поискаха, заявявайки, че това може да отблъсне клиентите и да намали рязко продажбите.
Използваме бисквитки, за да гарантираме, че Ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че сте съгласни.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkПолитика на поверителност