Участъкът oт автомагистрала „Тракия“ между Стара Загора и Ямбол се нуждае от основен ремонт – това са около 30 км. Взетите проби от настилката в отсечката показват, че част от асфалта липсва. Това заяви служебният регионален министър Иван Шишков пред БНТ.
Той отново показа взетата проба от втори лот на АМ „Тракия“. Интересното в цялата сметка и анализ е, че единичната цена на трасето в Стара-Нова Загора е по-висока, отколкото на единичната цена на трасето Нова Загора-Ямбол. Още на самото възлагане на цялото строителство на лот две и три може би е буквално замислено и предвидено да изтече гаранцията и да се ремонтира за сметка на държавата, коментира арх. Шишков.
„От Нова Загора до Ямбол има голяма загуба на материал. Колкото повече материал е спестен, толкова по-бързо се амортизира магистралата“, уточни Иван Шишков. До 10 дни ще има резултати от лабораторните изследвания за качеството на материала, добави той и обясни, че има съмнения и за качеството на вложения материал.
Един от най-емблематичните скандали, които се случват на ниво ремонти се оказва така, че една от фирмите на „Тракия“ е изпълнителна на ремонта на жълтите павета в центъра на столицата, посочи регионалният министър.
news.bg
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram