Български пощи предупреждават за изпращането на фалшиви SMS-и от името на дружеството.
В тях се посочва, че клиентът има пратка, като от него се изисква да плати определена сума за нейното получаване. Подателят на фалшивия SMS настоява получателя да предостави свои лични данни като банкова карта, документ за самоличност и т.н.
От Български пощи поясняват, че съобщенията се изпращат на английски или български език.
От ведомството подчертават, че не изпращат SMS-и и мейли, чрез които да изискват заплащане on-line на такси за доставка или освобождаване от митница на пратки и по никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.
Дължимите суми и държавни вземания към дружеството се заплащат в пощенската станция при доставката на пратката. Документ за самоличност се предоставя на място в пощенските станции при извършване на услугите, уточняват от Български пощи.
Нюз бг
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram