В някои кутии амбалажът тежи повече от шоколада, сочи проучване на „Активни потребители“
Опаковките стават все по-обемисти, а шоколадовите бонбони – все по-малко и като бройки, и като грамаж. Това разкрива ново пазарно проучване на „Активни потребители“. Неправителствената организация вече дълги години прави тестове на различни храни. Благодарение на нейните изследвания българските потребители научиха много – например че в някои видове сирене количеството на водата е почти като в краставиците и че някои кренвирши трудно могат да се нарекат месни продукти.
Новото изследване на „Активни потребители“ е посветено на шоколадовите бонбони. Този път обаче фокусът не е върху качеството на бонбоните, а върху тенденция, която превзема пазара – опаковките стават все по-обемисти и лъскави, а съдържанието в тях намалява.
От неправителствената организация са сравнили 39 марки бонбониери, продавани масово в супермаркетите. Резултатите са подробно описани и представени в табличен вида на сайта на „Активни потребители“:
Източник: СЕГА
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram