Може ли бира да стане новият символ на Чипровци?

Ds olil

Чипровските килими са символ на град Чипровци. Всички свързват името на града с традиционните килими и килимарството.

В последните четири години обаче популярност започва да придобива едни нов занаят и да се превръща в символ на градчето. Може би изглежда чудновато, но става въпрос за бира.

За борбите на един предприемач разказва в “Нашият ден“ производителят на родената в Чипровци занаятчийска бира. Той е на току що навършени 21 години и е създател на първата занаятчийска пивоварна в Чипровци.

“Ако трябва да се представя, аз съм едно момче от малкото градче с голямо сърце“, шегува се той в ефира на предаването.

“Бирата е моята страст, а традиционното за града ни килимарство е по-скоро за дамите. Не съм се отказал и от килимите и смятам, че с развитието на моментната ми дейност, производство на бира, в бъдеще ще мога да подпомогна и развитието на килимите“, казва още той и споделя още, че неговата пивоварна е единствена по рода си в цяла Северозападна България.

Цветомир посочва също и трите качества, необходими за успешния предприемач – постоянство, не се отказвам лесно. Второто нещо е, че сам търся възможностите, не чакам те да да ме намерят, а третото е умението постоянно да се самообучавам.

Срещал е и редица предизвикателства, като посочва, че най-трудното от нещата, свързани с производството на бира, е било самото лицензиране на пивоварната.

БНР

Последвайте ни и в Телеграм