Алфа рисърч: За 56% от българите не разбрали, че има предизборна кампания

Имаме вяла, апатична кампания, насочена към твърдите ядра. Това коментира социологът Павел Вълчев от „Алфа рисърч“ пред БНТ. За 56% от българите не е имало индикация за предизборна кампания в техните населени места според проучване, реализирано в периода 20-23 октомври със собствени средства сред 1000 пълнолетни лица чрез пряко стандартизирано интервю с таблети по домовете на хората. 14% споделят за конфронтация в кампанията в техните населени места. 13% пък казват, че се раздават стимули за гласуване.

Социологът не очаква разширяване на подкрепата за партиите. 30-32% се очаква да е избирателната активност. Кампанията не е успяла да подтикне повече хора да отидат до урните, категоричен бе Вълчев. Почти половината от българите не са усетили по нищо, че предстоят избори, по думите ми. Той не очаква някакъв сериозен ръст на активността.

Източник БНТ

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram