Новосъздадената Агенция за качеството на социалните услуги (АКСУ) откри дежурен телефон, на който всички заинтересовани лица ще могат да получават компетентна и своевременна информация за лицензионния режим на доставчиците на социални услуги, критериите за качество и достъп до този вид дейност.
На дежурният телефон 02/970 11 11 от понеделник до петък в рамките на работния ден, отговарят експерти от Агенцията. Доставчиците ще могат да отправят своите запитвания и писмено на електронната поща аksu@aksu.government.bg.
Припомняме Ви, че в лицензионния режим е регламентирана процедурата за издаване на лиценз на частните доставчици на социални услуги и интегрираните здравно-социални услуги.
Интересът на частните доставчици към предоставянето и изпълнението на социалните услуги в страната е голям, има подадени заявления за издаване на лиценз.
Информация за критериите и начинът на лицензиране, както и образци на документите са публикувани на официалната интернет страница на Министерството на труда и социалната политика, раздел „Второстепенни разпоредители с бюджет“ – АКСУ, меню „Лицензиране“: https://www.mlsp.government.bg/agentsiya-za-kontrol-na-sotsialnite-uslugi.
Последвайте ни и в Телеграм