На улицата, в супермаркетите, в банката, в аптеката – чуваме го навсякъде. „Спазвайте поне два метра дистанция!“ е новото „здрасти“ в тези мрачни времена на карантина, самоизолация и прибежки до магазина.
Дизайнерската агенция Activista Los Angeles обаче вижда в тази заповед и повод да се посмеем. Как ли?
Като показва как биха изглеждали обложките на някои добре познати класически албуми, ако хората на тях наистина спазваха мерките и стояха на прилично разстояние един от друг.
„Скоро пак ще се разбиваме! Само помнете – пазете дистанция от 2 метра. Това може да спаси животи“, пишат и съвсем сериозно от агенцията, която има цел с хумор да повдигне важни въпроси за социалната ни отговорност днес.
А ето и няколко примера от техния Instagram, които са ни особено любими:
Destroyer на Kiss
Queen II. на Queen
Highway to Hell на AC/DC
Abbey Road на The Beatles
Straight Outta Compton на N.W.A
Уебкафе бг
Последвайте ни и в Телеграм