Билетен и контролен център за продажба на билети за градския транспорт ще изгражда община Казанлък. От администрацията днес са обявили обществената поръчка за целта – стойността й е 772 285 лева.
Обхватът на поръчката включва дейности като наблюдение и контрол на интегрираната система за електронно таксуване заедно с доставката, адаптация и внедряване на прилежащия касов софтуер, системата за електронно таксуване, оборудване за превозните средства, контрол на пътниците и съответния приложен софтуер, безконтактни електронни карти за потребителите на интегрираната система за електронно таксуване, софтуер за таксуване и мониторинг, Интернет портал за информационно обслужване и продажби, мобилна система за електронно таксуване, провеждане на обучения, гаранционна поддръжка.
Крайният срок за подаване на документите е 17 март 2021 г. Въвеждането на интегрираната система за електронно таксуване е по проект „Интегриран градски транспорт на град Казанлък – Етап 2“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“.
По Етап -1 на същия проект бяха похарчени 2 518 066 лева за 7-те електробуса и 4-те двойни зарядни станции. За предвидените 23 стойността е 54 625 лева, т.е. едната е на цена 2 375 лева. Електронните табла към всяка спирка бщо са харч за 153 916 лева, като за едно табло са броени 6 692 лева.
Целият Етап-1 струва 3 690 050.96 лв., от които 503 613 лв. са собствен принос на Община Казанлък. От общината продадоха два имота на обща стойност 104 000 лева, за да осигурят част от собствения принос.
Новите средства от 772 285 лева трябва да обезпечат осигуряването на продажбата на билети, карти и контрола за редовността на пътниците.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram