В празничния 25 март, на Благовещение, първият по рода си „Панаир на майстора“ в MASTERHAUS Казанлък, представи водещите брандове в сектора на строителството, машини и инструменти, обзавеждане за баня, електродомакинска техника и бои. Посетителите на събитието имаха възможността да се запознаят с най-новите продукти в областта на строителните и ремонтни дейности, да задават своите въпроси и да получат ценни съвети от експертите в бранша.
„Нашата цел е да имаме доволни, информирани клиенти, които залагат на качествени продукти за своите успешни проекти и ремонтни дейности. Предоставяме на своите клиенти професионални съвети и превръщаме пазаруването на строителни и ремонтни материали в удоволствие, заявиха организаторите от строителния хипермаркет MASTERHAUS. На тяхната покана за участие се отзоваха водещи брандове: Knauf, Interceramic, MAPEI, TESLA, Daw Benta България, CAPAROL, Соудал, Saint-Gobain, Sika, Alcadrain, Denicom, Karcher, Xella Bylgariq, Ceresit, Wienerberger, и „” Euromaster.
Специален гост на „Панаира на майстора“ бе Влади Караджов, рекламно лице на Mapei България. Той подкрепи събитието, организирано от строителния хипермаркет към водещите производители и в полза на потребителите на техните услуги.
Посетителите имаха възможност да се възползват от редица атрактивни отстъпки от брандовете, които участваха в „Панаира на майстора“. Организаторът и партньорите раздаваха талони за безплатна почерпка и възможност за награда от томболата, която постави финал на празничния ден.
Изтеглени бяха имената на 22-ма късметлии. Те си тръгнаха с награди, осигурени от организаторите – ваучери за пазаруване в MASTERHAUS на стойност 100, 300 и 500 лв., както и предметни награди от участниците в събитието.
Всички спечелили от участието си в Панаира на майстора ще имат възможността да получат своите награди до 31 март.
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram