Синът на собственика на станалата прочута фирма „Артекс“, продавала апартаменти на властта на силно занижени цени, Пламен Мирянов, е заснел видео за Казанлък и Долината на тракийските царе, което община Казанлък е платила с европейски пари по проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България – второ издание“ с общ бюджет от близо 70 хил. евро. Информацията е оповестена на сайта на община Казанлък, в нея се уточнява още, че клипчето е било представено през 2017 г. на различни туристически изложения.
Във финалните надписи на видеото с продължителност 1,5 минути стоят герба на община Казанлък и логото на Фестивала на розата заедно със слогана на „Артекс“ – „Нашият дом е България“.
От напоителни прессъобщения на местната администрация е видно, че клипът „Магията на българската роза“ е пътувал заедно с наши чиновници по туристически борси из страната.
През същата тази 2017 година младият архитект Мирянов, който е съименик на баща си – Пламен, е участвал във Фестивала на розата в Казанлък като собственик на въздушни балони, предлагащи разходка над Долината на гостите на празника срещу 200 лева на полет.
Въпреки опитите да разберем колко наем е платил Мирянов-джуниър на общината за ползване на площ за балоните си и дали е отчислил част от печалбата към домакините на Фестивала на розата, опитите на Пресс ТВ останаха безуспешни. Безрезултатни са и питанията ни защо е била предпочетена видео-продукцията на „Артекс“-младши пред тази, която биха могли да предложат казанлъшки творци.
Не за първи път медиата ни среща информационно затъмнение и отказ да ни бъде отговорено как община Казанлък защитава местния обществен интерес.
Аферата с „Апартаментгейт“ от последните дни отключва пакет от резонни въпроси дали зад топлите финансови контакти между „Артекс“ и община Казанлък не стоят съзнателни лични интереси на кмета от ГЕРБ Галина Стоянова и най-близкото й обкръжение.
Право на отговор: Зле скалъпена предизборна манипулация!
Последвайте PRESSTV вече и в Telegram