Проучване за качественото обслужване в НАП

0
2

За четвърта поредна година, в края на месец април, в Офисите на НАП в Стара Загора и Казанлък се проведе проучване за Качеството на обслужване. В него се включиха над 150 представители на малкия и среден бизнес: собственици на фирми, управители, счетоводители и упълномощени лица.Основната цел на анкетата е да проследи нивото на информираност на бизнеса, степента на удовлетвореност на клиентите от предоставените услуги и условия за обслужване, основните канали за получаване на информация, причините за срещнатите затруднения, степента на ползване на Е-услугите предлагани от НАП и мнението на бизнеса след въвеждането на Единната сметка.По конкретни 7 критерия, анкетираните бяха помолени да оценят работата на служителите на Агенцията. Положително е, че над 35% от запитаните са предложили препоръки за подобряване на дейността и. Клиентите споделят своята удовлетвореност от плаващото работно време на офиса от 8 до 18 часа, ползват активно Е-услугите на НАП, но биха желали още такива. Удовлетворени са от полученото обслужване, но имат леки забележки към материалната база. Качеството на работа на служителите е оценена със средна оценка 5. Трудностите, които срещат анкетираните са дължат най-често на: честата промяна в законодателството, липса на държавна подкрепа към малкия и среден бизнес, а други все още имат трудности в работата с единната сметка.

Коментари от Фейсбук