Общинският Календар-туризъм-много дипляни, малко идеи

0
2

Общината се кани да припечели през тази година 17 000 лева от билети, които ще продаде на гости на градските празници-на розата и на траките. За целта ще бъдат хвърлени предварително едни 3 000 лева за изработката на „пакетни билети с атрактивна визия”. Това е планирано в Календар-туризъм, който ще обезпечи Годишната програма за туризъм 2015 г.
През миналата година без програма за туризъм Общината докара приход от около 9 хил.лева от билети по Празника на розата. Очаква се със зрелищните билетчета приходите да скочат и да отбележат ръст от 5 хил.лева този юни.
Сега, за да бъде развит туризма в Казанлък, е написана програма, чието обезпечаване ще струва 50 хил.лева. Те ще се акумулират от парите от туристическия данък-23 000 лева, пиходите от категоризация и сертификация-10 000 лева и въпросните 17 000-от билети.
Графикът предвижда до юни месец срещу 5 500 лв. да бъдат изработени табели за стратегическите точки в общината.
Информациенен киоск трябва да бъде поставен до май, срещу цена от 3 000 лв.
4 хил.лева са предвидени за брошури, дипляни, афиши, програми, покани и прочие хартиени изделия, които да ни рекламират събитията по кафенета, банки, магазини, музеи, галерии.
Авторите на програмата са включили и създаването на нарочен туристически сайт за 3 500 лв., който да е активен до края на настоящата година.
Други 5 хил.лева ще трябва да обезпечат 2 филма и 2 видеоклипа на няколко езика за целите на рекламирането ни по интернет, телевизии и борси.
Отделени са и 15 000 лева за ходене по борси, а други 4 хил. за обмяна на опит, кръгли маси тям подобни форуми за чиновници.
Туристическата дестинация „Долината на рози и траки” ще бъде рекламирана по медиите срещу 4 000 лв.
Като се изключи планирането поставяне на будки за сувенири и тоалетни край гробниците до Шипка, Календар-туризъм на 2015 г. изглежда повече като фабрика за рекламни материали, отколкото на стратегически стремеж за диверсификация в бранша и преодоляване на трайно установени консервативни модели в полза на приближаването на Долината към „дестинация-статус”.

Коментари от Фейсбук